مشاوره برای انواع کسب کارها
ما در مرکز تخصصی مشاوره ایران تام همواره بر این نکته تاکید داریم که برای هر کسب و کار، محصول و خدمات، یک نقشه راه جامع برای موفقیت و توسعه آن در بازار و جوامع هدف وجود دارد. با برنامه ریزی و بهینه سازی مداوم طرح ها می توان به نقطه ایده آل از موفقیت دست یافت.
- شخصیت و هویت خود را مشخص و روی آن متمرکز شوید
- همواره خلاق باشید و ابداع کنید
- به افزایش سهم بازار خود فکر کنید
- به رضایت مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان بپردازید
توسعه و موفقیت کسب وکارها در هزاره سوم
با توجه به تغییر ذائقه مشتریان در بازارهای امروزی، کسب و کارها ناگزیرند حساسیت بیشتری نسبت به گذشته در ارزیابی، نگرش و نیاز مصرف کنندگان داشته باشند. تحولات بازارهای امروزی موجب گردیده تا هر کسب و کار، راهکار مخصوص به خود را دنبال کند.
نگرش مصرف کننده
کسب و کارها در آغاز، به ماموریت و هدف خود برای تولید محصول و یا ارایه خدمات می پردازند.
مدیران ارشد
اجرای سیاست های کلان مجموعه ها، در گرو همدلی و یکپارچگی مدیران هر کسب و کار است.
رویکرد حرفه ای
روش های مختلفی برای بازبینی موانع وجود دارند، مهمترین مساله رویکرد مدیران است.
در دسترس باشید
در حال حاضر کسب و کارهایی موفق هستند که بتوانند بدون محدودیت زمان و مکان به مشتریان خود سرویس دهی نمایند، چنانچه در دسترس نباشید موقعیت های پی رویتان را از دست خواهید داد. فضای مجازی برای رسیدن به برداشتن محدودیت زمان و مکان بهترین گزینه است.
تماس با ما